SUZUKI ACCROSS
DIZAJN
Suzuki, kao prvi proizvođač automobila koji je svoju cijelu gamu hibridizirao tj. koji isključivo nudi hibridne inačice svih svojih modela, lansirao je novi model, Suzuki ACROSS!
ACROSS je robusan sportski SUV, opremljen sofisticiranim Plug-in hibridim sustavom i E-Four inteligentnim elektronskim 4×4 sustavom, koji omogućujue beskompromisne performanse, efikasnost i sigurnost.
Suzuki ACROSS je prvi model proizišao iz ugovora o poslovnoj suradnji s Toyota Motor Corporation.
Dizajn novog Suzuki ACROSS-a kombinira snagu SUV-a i sportski izgled, dok visoko sofisticirani Plug-in hibridni sustav omogućuje ekstremno malu potrošnju i emisiju CO2, te iznimno jak i uglađen odaziv na gas.
Napredni E-Four, elektornski upravljani 4×4 sustav, pruža vrhunski osjećaj sigurnosti i nudi iznimne vozačke sposobnosti, a povrh toga novi Suzuki ACROSS potpuno je opremljen svim najnovijim sigurnosnim sustavima, koji vožnju čine još bezbrižnijom.“
Plug-in hibridni sustav omogućuje iznimnu ekonomičnost, glatka ubrzanja i nevjerojatno nisku emisiju CO₂, koja iznosi samo 22g/km (po WLTP standardima):
Osnovu Plug-in hibridnog sustava čini snažan električni motor, koji isporučuje ogroman okretni moment pri niskim brzinama, a kojeg upotpunjuje veliki i snažni 2.5L termički motor, namjenjen isporuci snage i dodatnog okretnog momenta pri visokim brzinama.
Maksimalnoj snazi termičkog motora od 136kW (185 KS) i 227Nm okretnog momenta, treba pridodati snagu prednjeg elektormotora snage 134kW (182 KS) i 270Nm, te stražnji elektromotor snage 40kW (55) i 121Nm.
Kapacitet litij-ionske baterije od 18.1kWh (50.9 Ah), smještene u podnici automobila, apsolutno je dostatan za dnevne migracije odnosno svakodnevne potrebe, dok termički motor otklanja sve brige oko razmještaja e-punionica, na svim dužim putovanjima.
Još jedna velika prednost ove koncepcije očituje se u činjenici da se baterija u potpunosti može napuniti tijekom noćnih sati, i na kućnu utičnicu, bez dokupljivanja električne snage.
Novi Plug-in hibridni sustav omogućuje 4 načina rada, potpuno električni, kombinirano električno-hibridni, samo hibridni, kao i rad namjenjen samo punjenju baterije.
U električnom modu, vozilo je pokretano isključivo snagom električnog motora i pripadajuće baterije, dok u kombiniranom EV/HV modu i čistom HV modu, termički motor sudjeluje u distribuciji snage, ovisno o vozačevim zahtjevima, dok se u modu za punjenje baterija, termički motor koristi isključivo za punjenje baterija.
Da bi ugođaj vožnje bio potpun, napredni 4×4 dodatno unaprijeđuje vozačke mogućnosti.
SIGURNOST
Novi 4×4 sustav, nudi putpuni 4×4 doživljaj, uz mogućnost promjenjljivih odnosa prijenosa okretnog momenta, između prednje i stražnje osovine. Taj odnos se može kretati u omjeru 100:0 na prednjoj osovini, do 20:80 na stražnjoj osovini. Ovaj sustav stoga dodatno pridonosi stablinosti, bez obzira radi li se o kretanju na skliskoj podlozi li brzoj vožnji kroz zavoje, a jednako je učinkovit i na pravim off-road terenima.
Sigurnosti u vožnji dodatno pridonosi najnaprednija tehnologija kao što je sustav izbjegavanja sudara (Pre-Collision System – PCS), sustav nadzora napuštanja vozne trake (Lane Tracing Assist – LTA), kao i aktivni tempomat (koji kobminira milimetarske radarske valove s momokularnom kamerom).
Poziv u nuždi, također je dio opreme Suzuki ACROSSa.